Două de la Ziarul Financiar:

Primo: The Times, cotidianul britanic deţinut de gigantul media News Corp, al mogului Rupert Murdoch, a fost prima publicaţie care a introdus plata pentru conţinutul online. sursa Că o fi „al mogului” sau „al mogulului”, nici nu mai contează, dar pe bune acum, chiar ne-a tâmpit Băsescu pe toți? Cum a ajuns Rupert Murdoch să […]

În restanţă cu somnul!

S-a încheiat o săptămână înghesuit de plină şi obositoare … asta teoretic, pentru că practic mai e am o zi! Cum o astfel de săptămână nu se putea încheia altfel decât rău, mâine trebuie să fiu la job de pe la … 8 dimineaţa! Mâine e sâmbătă!!! Au fost zile consecutive cu puţine ore de […]