Două de la Ziarul Financiar:

Primo:

The Times, cotidianul britanic deţinut de gigantul media News Corp, al mogului Rupert Murdoch, a fost prima publicaţie care a introdus plata pentru conţinutul online.

sursa

Că o fi „al mogului” sau „al mogulului”, nici nu mai contează, dar pe bune acum, chiar ne-a tâmpit Băsescu pe toți? Cum a ajuns Rupert Murdoch să fie numit mogul? Cu ce drept? Asta pe lângă faptul că e un termen lipit tembel celor care dețin sau conduc un trust media.

Secundo:

Preşedintele italian Silvio Berlusconi este descris drept un conducător „incapabil” şi „ineficace”. Acesta odihneşte destul „pentru a ţine pasul cu dorinţa sa de a petrece”.

sursa

Știrea apărută în Le Monde este preluată de către Ziarul Financiar cu sursă și tot ce trebuie, dar traducerea lasă ușor de dorit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *